Inredningstips

Övriga / Permalink / 0
Jag  är en person som är van att flytta ofta. Jag kan säga att jag gör det minst en gång per år så därför har jag dragit på mig en hel del erfarenhet ifrån det. Någonting jag verkligen har lärt mig är att endast köpa de dyrare möblerna i vanliga basic färger för att sedan kombinera med roligare detaljer. För köper du en snygg soffa i något häftigt mönster är det inte alls säkert att den passar i din nya lägenhet. Därför är det solklart för mig nu när jag ska köpa en ny soffa att den ska vara svart. Det kanske låter tråkigt men då kan jag sedan köpa kuddar och filtar som matchar tapetarna i min nya lägenhet. Skulle jag sedan flytta igen är det bara att köpa nya kuddar som pasar. Enkelt och betydligt mycket billigare!
 
Furniturebox.se har jag hittat en perfekt basic soffa som jag vill ha. Visar även nedan vad mycket roligare den blev med lite detaljer. Klicka HÄR för att komma till soffan!
 
 
Till top