Vad vill ni läsa om?

Övriga / Permalink / 3
Nu tänker jag ta tag i den här bloggen igen och få ordning på uppdaterandet.
Så nu får ni komma med förslag på vilka skådespelare jag ska skriva om, jag kan även skriva mer om någon jag redan skrivit om. Det finns ju alltid ny information att hitta.

Vi får även komma mer förslag om det är något jag ska ändra eller skriva mer om här på bloggen. Kanske inspelningsplatser till barnfilmerna? Eller historier bakom kulisserna?




#1 - - Jennie:

Hej!
Vilken kul blogg du har :) Jag skulle gärna vilja läsa om vad som hände med skådespelarna i ungdomsserien "Den tredje lyckan" som gick på tv i början av 80-talet.

#2 - - Maria:

Skriv något om abbe från madicken!! ÄR min totala favorit :)

#3 - - Maria:

Skriv något om abbe från madicken!! ÄR min totala favorit :)

Till top